نمل ناول از نمرہ احمد 759

نمل ناول از نمرہ احمد

اردو ناول “نمل” تحریر نمرہ احمد

نمرہ احمد کا نیا ناول نمل سسپنس اور حیرت سے بھرپور قتل اور انتقام کی پیچیدہ کہانی ہے۔ یہ ناول سب سے پہلے ماہنامہ خواتین ڈائجسٹ میں قسط وار شائع ہوا، اور بعد ازاں علم و عرفان پبلشرز ، لاہور کی طرف سے کتابی شکل میں شائع کیا گیا ہے۔ کہانی کا پلاٹ ایک پیچیدہ ثقافتی ، سماجی اور سیاسی ماحول پر مبنی ہے۔ یہ “خون” اور “دل” سے جڑے نور اور انہی دونوں سے جڑے گناہوں کی کہانی ہے۔ نمل میں آپ کو مختلف اقسام کے لوگ ایک جگہ جمع نظر آئیں گے۔ اور وہ سب ہماری زندگی کے کسی نہ کسی مرحلے کی ترجمانی کرتے ہیں۔ ان سب میں برائیاں اور اچھائیاں دونوں موجود ہیں۔ نمل کے اچھے کردار اتنے اچھے نہیں ہیں اور بُرے مکمل طور پر بُرے نہیں ہیں۔ آپ نے ان کرداروں کی اچھائیوں کو اپنا نا ہے اور ان کی بُرائیوں سے سبق سیکھنا ہے۔ ان کے دکھوں سے اپنا کتھارسس کرنا ہے اور ان کی کامیابیوں سے اپنے لئے راہ متعین کرنی ہے۔
سعدی کی عقل سے حنین کی شیطانی صلاحیت تک۔ فارس کے لطیف مزاح سے لے کر زمر کے ضدی پن تک۔ بڑے ابا کے لطیف طنز سے لے کر ندرت کی کبھی نہ ختم ہونے والی شکایات تک۔ ہاشم کے تمام اقدامات سے جواہرات بیگم کی چالاک طبیعت تک، آبدار کی عین تدبر سے نوشیروان کی چھوٹی سی انا تک ، نمل احتیاط سے بنے ہوئے دھاگوں کا جال ہے جو آہستہ آہستہ قارئین کے سامنے کُھلتا ہے۔ مزاح کی صحیح مقدار ، اور سسپنس سے بھرپورکہانی جسے آپ طویل عرصے تک یاد رکھیں گے ، نمل نے واقعی میرے دل کو چھو لیا۔ سبق ، حوالہ جات اور سب سے اہم بات یہ ہے کہ قرآنی آیات کی تفصیل نے مجھے جیت لیا۔
نمل ایک وحشیانہ قتل اور مکرو فریب کی گرد گھومتی ایک سنجیدہ کہانی ہے۔ کہانی کا مرکزی کردار ” فارس غازی ” جو ایک انٹیلی جنس افیسر ہے، جو اپنے سوتیلے بھائی اور بیوی کے قتل اور اپنے رشتہ دار زمر یوسف کے قتل کی کوشش کے الزام میں سزا یافتہ ہے۔ فارس کا بھتیجا سعدی یوسف اس کی بے گناہی کا قائل ہے اور بالآخر اسے جیل سے باہر نکال دیتا ہے۔ دوسری طرف ، سعدی کی پھوپھی “زمر” ہے جو کہ ڈسٹرکٹ اٹارنی بھی ہے ۔ زمر ایک حملے میں اپنے گردے کھو بیٹھی ہیں اور انہیں یقین ہے کہ مجرم “فارس” ہے ۔ زمر کی یقین کی وجہ ایک جعلی فون کال ہے جو کہ فارس کی آواز میں حملے سے قبل زمر کو آیا تھا۔
اصل مجرم فارس کا کزن ” ہاشم کاردار” ہے ، جو ایک ماہر وکیل ہونے کے علاوہ ، وراثت میں ملنے والی ایک آئل کمپنی کا مالک بھی ہے۔ ہاشم نے اپنے بدعنوانی کے مقدمات کو چھپانے کے لیے فارس کے بھائی وارث کو قتل کیا اور اپنے کرتوت چھپانے کے لیے ایسا ڈرامہ رچھایا جس میں زمر کو گولی لگی اور فارس کی بیوی کو قتل کیا گیا۔
اس ناول کا بنیادی موضوع سازشیں اور غلط فہمیاں ہیں۔ چالاک وکیل ہاشم اور اس کی شیطان فطرت ماں جواہرات بیگم حقیقت میں اس طرح ہیرا پھیری کرتے ہیں کہ زمر جیسے ہوشیار لوگ بھی غلط فہمیوں میں مبتلا ہوجاتے ہیں ۔
ناول کے تمام کردار اپنے اپنے رول میں باصلاحیت ہیں۔ بری ذہانت والی حنین ، میٹھی اور دیکھ بھال کرنے والا سعدی ، سفاک مگر ایماندار فارس غازی ، تیز مگر ضدی زمر ، چالاک ہاشم ، یا حسد نوشیرواں ، ہر کردار کو نہایت احتیاط اور گہرائی سے تراشا گیا ہے اور ہر کردار کو یکساں طور پر اُجاگر کیا گیا ہے۔
نمرہ احمد حالیہ برسوں میں ایک بہت مشہور ناول نگار کے طور پر ابھری ہیں اور انہوں نے کچھ شاندار اور بہترین ناول تحلیق کئے ہیں۔ اس کے ناول اور مختصر کہانیوں کی کتابیں مختلف پبلشرز کی طرف سے شائع کی گئی ہیں اور ان میں سے کچھ بہت مشہور ہوئی ہیں جیسے کہ حالم،پہاڑی کا قیدی، مہرونیسا، سانس ساکن تھی، بیلی راجپوتانہ کی ملکہ، جنت کے پتے ، قراقرم کا تاج محل، مصحف اور نمل۔

جیسے کہ عمیرہ احمد نے اردو کے مشہور افسانوں کی جدید تاریخ میں مذہب کو کہانیوں میں ضم کرنے کا رجحان قائم کیا۔ میں نمرہ احمد کے بارے میں کچھ نہیں جانتا ، لیکن اگر وہ عمیرہ سے متاثر ہے تو وہ مستقبل قریب میں اپنے سرپرست کو ضرور پیچھے چھوڑ دے گی۔ جس طرح وہ بغیر کسی رکاوٹ کے اسلامی تعلیمات کو اپنی کہانیوں میں ڈالتی ہے مجھے ہر بار اس کی تحریر سے محبت ہو جاتی ہے۔ عمیرہ احمد کی طرح نمرہ احمد کی کہانیاں ایک روحانی پہلو ، خدائی محبت اور سب سے بڑھ کر یہ کہ لوگ اپنے گناہوں کے لیے کس طرح توبہ کرتے ہیں۔ نمرہ یہ سب روزمرہ کی زندگی اور عام ترتیبات میں لاتی ہے۔ میں ہر ایک کو اس کی پڑھنے کی تاکید کرتا ہوں۔ اس طرح کے عظیم کہانیاں شاذ و نادر ہی لکھے جاتے ہیں۔ناول تقریباً 1400 صفحات پر مشتمل ہے۔
ناول ” نمل” پاکستان ورچوئل لائبریری کے قارئین کے مطالعہ کے لئے آن لائن پیش کی جارہی ہے. ناول آنلائن پڑھنے اور مفت ڈاؤنلوڈ کرنے کے لئے دستیاب ہے. ڈاؤنلوڈ کرنے کے لئے نیچے موجود لنک سے استفادہ کریں.

یہاں‌سے ڈاؤنلوڈ کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں