دربارِ دل ناول از عمیرہ احمد 421

دربارِ دل ناول از عمیرہ احمد

اردو ناول ‘دربارِ دل’ تحریر عمیرہ احمد

دربارِ دل کسی کی روح کی تبدیلی کی کہانی ہے۔ بہتری کے لیے تبدیلی کے برعکس ، یہ تبدیلی اچھے سے برے میں ہوتی ہے۔یہ مہر سمیع کی کہانی ہے جوایک سادہ لڑکی ہے ۔ جو دن میں پانچ وقت نماز پڑھتی ہے ، رمضان کے روزے رکھتی ہے ، جھوٹ نہیں بولتی اور اسے اس بات پر فخر ہے کہ اس کی دعائیں ہمیشہ اللہ سنتا ہے۔ وہ محبت کو ‘وقت کا ضیاع’ سمجھتی ہے اور اس پر کوئی توجہ نہیں دیتی کہ اس کے دوست محبت کے بارے میں کیا رائے رکھتے ہیں۔ دریں اثنا ، اس کے دوست ، اس کے خیالات کو تبدیل کرنے کی کوشش کرتے ہیں۔ کیونکہ اُس کے دوست اُس کی دنیا کی پرواہ کیے بغیر اپنی زندگی کو مکمل طور پر اللہ کے لیے وقف کرنے کی صلاحیت سے حسد کرتے ہیں۔ لیکن زندگی اُس وقت ایک تیز موڑ لیتی ہے ، جب وہ کسی لڑکے سے غیر ارادی طور پر جڑ جاتی ہے۔
محبت زمین پر موجود سب سے خوبصورت چیز ہے۔ لیکن کیا ہوگا ، جب آپ کو یہ پتہ چلتا کہ جس شخص سے آپ محبت کرتے ہیں وہ زمین کا بدترین شخص ہے؟ کیا ہوگا ، جس شخص کو آپ سب سے زیادہ پیار کرتے ہو وہ شخص تھا جس سے آپ کو سب سے زیادہ نفرت کرنا چاہیے تھی؟ ایک لڑکی جس نے اپنی غلطی کے لئے فطرت پر لعنت بھیجی۔ ایک لڑکی جو ایک ایسے راستے سے بچائی گئی جو اس کی زندگی کو ایک مصیبت بنا سکتی تھی۔ ایک ایسی کہانی جو آپ کے ایمان کو مضبوط کرتی ہے اور اس پیغام کو بیان کرتی ہے کہ بعض اوقات آپ جس چیز پر سب سے زیادہ لعنت بھیجتے ہیں وہ آپ کے ساتھ اب تک کی سب سے اچھی چیز تھی۔
دربارِ دل میں عمیرہ احمد نے دعاؤں کی طاقت پر زور دیا جس میں خدا سے مدد مانگی جاتی ہے۔ یہ انسانی خواہشات کی کہانی ہے کہ کس طرح انسان اپنے مقاصد کی طرف دوڑتا ہے اور اپنے ارد گرد پیش آنے والے تمام واقعات میں منطق تلاش کرنے کی کوشش کرتا ہے اس حقیقت کو جانے بغیر کہ انسانی ذہن خامیوں سے بھرا ہوا ہے۔
مجھے اس کہانی میں جو بات پسند آئی وہ یہ ہے کہ یہ اپنے قارئین سے کہتی ہے کہ وہ جو چاہتے ہیں اُس کے لئے دعا نہ کریں بلکہ اُس کے لئے دعا کریں کہ جو اُن کے لیے اچھا ہے ۔ یہ کہانی پہلی بار ماہنامہ خواتین ڈائجسٹ میں شائع ہوا اور بعد میں کتابی شکل میں بھی شائع کیا گیا۔

یہاں‌سے ڈاؤنلوڈ کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں