حاصل ناول از عیرہ احمد 348

حاصل ناول از عیرہ احمد

اردو ناول “حاصل” تحریر عیرہ احمد

حاصل عمیرہ احمد کی چند اہم تحریروں میں سے ایک ہے۔ یہ ناول عمیرہ کی ابتدائی تحریروں میں سب سے میچور اور بہتر تحریر ہے۔ انسان ساری زندگی حاصل سے لاحاصل اور لاحاصل سے حاصل کی طرف سفر کرتا رہتا ہے اور یہی سفر انسان کی اپنی زندگی کا حاصل بھی ہے۔ حاصل ناول ایک مسلمان کی زندگی میں مذہب کی اہمیت کو اجاگر کرتا ہے۔ یہ قارئین کو بڑی رکاوٹوں کے خلاف خدائی مدد کے حصول کے لئے کسی فرد میں موجود عزم کی قوت کو دریافت کرنے میں مدد کرتا ہے۔
حاصل “حدید” نامی ایک نظرانداز شدہ بچے کی کہانی ہے وہ ایک پرتعیش مگر مکروہ ماحول میں پرورش پاتا ہے جو اسے غیر محفوظ اور شرمیلہ بنا دیتا ہے۔ زندگی کے بارے میں اس کا انتہائی عدم اطمینان اسے ایک خطرناک فیصلہ کرنے کی طرف لے جاتا ہے۔ اپنی تنہا زندگی کے اس مرحلے پر ، وہ ایک عجیب سی لڑکی سے ملتا ہے جس کا نام سانیا ہے اور اس کی زندگی نئے سرے سے شروع ہوتی ہے۔
یہ دو ایسے افراد کی کہانی ہے جنہوں نے اپنی زندگی میں ایک خوفناک بحران سے گزرنے کے بعد اپنے مذہب کے صحیح معنی تلاش کیے اور اس عمل میں خدا ، امن اور محبت پاتے ہیں۔ ایک عورت جس نے اپنی غلط فہمیوں کی وجہ سے تمام رشتوں کو کھو دیا اور دوسرا وہ مرد جس سے قسمت نے سب کچھ چین لیا۔ یہ دو ایسے انسانوں کی کہانی ہے جو اپنے متعلقہ کھوئے ہوئے پیار کی تلاش میں خود کو ڈھونڈتے ہیں اور بالآخر خدا کی لافانی محبت پا لیتے ہیں۔ ہم اس دنیا میں بہت سی چیزوں سے اتنا پیار کرتے ہیں کہ بعض اوقات ہم خدا سے پیار کرنا بھول جاتے ہیں۔
اس ناول سے پتہ چلتا ہے کہ کوئی ایک واقعہ یا ایک فرد آپ کی زندگی کے معنی کو کیسے بدل سکتا ہے! اس سے یہ بھی پتہ چلتا ہے کہ والدین کے درمیان لڑائی جھگڑوں کی وجہ سے ایک بچہ کس طرح خوفناک مسائل کا شکار ہوتا ہے ۔ مصنفہ نے نہایت مہارت سے مسلمانوں اور عیسائیوں کے درمیان تنازعات کو دکھایا ہے۔ اس ناول کی کہانی ہمیں ہمارے معاشرے کے اجارہ داروں کے رویے کے بارے میں بصیرت دیتی ہے۔ مجموعی طور پر ، یہ ایک اچھا ناول ہے۔ حاصل پہلی بار خواتین ڈائجسٹ میں شائع ہوا اور بعد میں کتابی شکل میں بھی شائع کیا گیا ۔

یہاں‌سے ڈاؤنلوڈ کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں