بھوپال د ہندوستان پختانہ از صفیہ حلیم 229

بھوپال د ہندوستان پختانہ از صفیہ حلیم

بھوپال د ہندوستان پختانہ از صفیہ حلیم

بھوپال ہندوستان کے پشتون، ہندوستان میں پشتونوں پر معروف مصنفہ اور صحافی صفیہ حلیم کا ایک دلچسپ تحقیق ہے جو ہندوستان میں بالخصوص بھوپال کے پشتونوں پر پہلے نہیں کیا گیا تھا۔ اگرچہ بھارت میں پشتونوں پر کچھ تحقیق ہوئی ہے لیکن صفیہ حلیم جیسی تحقیق پہلے کبھی نہیں دیکھی گئی۔ یہ کتاب قارئین کو ہندوستان میں پشتونوں کے بارے میں بھرپور معلومات فراہم کرتی ہے۔ اس کتاب کو اس طرح سے بیان کیا گیا ہے کہ جب کوئی اسے پڑھتا ہے تو ایسا لگتا ہے جیسے کوئی بھوپال کے پشتونوں کے بارے میں ان کہانیوں کو اپنی آنکھوں سے دیکھ رہا ہو۔
پاکستان ورچوئل لائبریری کو اس بات پر فخر ہے کہ صفیہ حلیم جو کہ ایک باصلاحیت مصنفہ اور صحافی ہیں، کے اس قابل قدر اور دلچسپ کام کو قارئین کے سامنے پیش کر رہی ہیں۔ اور یہ بڑی فخر کی بات ہے کہ پشتون خواتین میں صفیہ حلیم جیسی ہستی موجود ہے جس نے وقتاً فوقتاً اپنے قلم اور علم سے پشتو زبان سے محبت کرنے والوں پر موتی نچھاور کیے ہیں۔
امید ہے کہ پشتون خواتین صفیہ حلیم کے نقش قدم پر چلیں گے اور زندگی کے سفر میں بدلتے ہوئے حالات سے گھبرا کر لکھنا ترک نہیں کریں گے۔کتاب (بھوپال – ہندوستان کے پشتون) سے پہلے صفیہ حلیم نے آٹھ خصوصی تصانیف شائقین کو پیش کیں جن میں سے ہر ایک کا قارئین نے پرتپاک خیرمقدم کیا۔ صفیہ حلیم نے نہ صرف اپنی کتابوں کے ذریعے پشتونوں کو بیدار کرنے کی کوشش کی ہے بلکہ وہ نوجوان نسل کی تعلیم اور حوصلہ افزائی میں بھی اہم کردار ادا کر رہی ہیں۔
یہ بات قابل ذکر ہے کہ یہ پہلی کتاب ہے جو افغانستان میں انٹرنیشنل سیرئل بک نمبر(ISBN) کا استعمال کرتے ہوئے شائع کی گئی ہے۔ اس سے قبل افغان کتابوں پر ایسا کوئی بین الاقوامی نمبر نہیں ہوتا تھا۔ ایک ایسے وقت میں جب ISBN دنیا کے دیگر حصوں میں گزشتہ 50 سال سے زیادہ عرصے سے استعمال ہو رہا ہے، اس معیاری نمبر کے تحت افغانستان میں اس اشاعتی برادری کی طرف سے شائع ہونے والی یہ پہلی کتاب ہے۔ سالنگ بک پبلشرز ایک شاندار مصنفہ اور صحافی کا کام شائع کرنے پر مبارک باد کی مستحق ہے جس نے پشتونوں کے دلوں میں اپنا گھر بنا لیا ہے۔

یہاں‌سے ڈاؤنلوڈ کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں