تھوڑا سا آسماں ناول از عمیرہ احمد 443

تھوڑا سا آسماں ناول از عمیرہ احمد

اردو ناول “تھوڑا سا آسماں” تحریر عمیرہ احمد

تھورا سا اسمان عمیرہ احمد کے قابل ذکر اور غیر معمولی کاموں میں سے ایک ہے۔ کہانی شروع ہوتی ہے اور کئی سمتوں میں جاتی ہے یہاں تک کہ تمام پٹریاں اختتام کے قریب مل جاتی ہیں۔ اصل میں بہت سارے کردار ہیں لیکن ظاہر ہے ، صرف چند ہی آپ کی پسند کی ہونگے اور پڑھنا چاہیں گے۔ اس ناول کا اندازِتحریر اور بیانیہ دراصل مختلف کرداروں کی کہانی سے کچھ زیادہ ہی ہے۔
بے وفائی ، خیانت ، سازش ، خود غرضی کے ساتھ پرہیزگاری اس طویل ناول کے بار بار چلنے والے موضوعات ہیں۔ تھوڑا سا آسمان ان لوگوں کی کہانی ہے جن کی زندگی ان کے حالات کے بجائے ان کی اخلاقیات اور اخلاقی اقدار کا نتیجہ ہوتی ہے۔ یہ مختلف کرداروں کا مرکب ہے جو مختلف دنیاوں میں الگ الگ زندگی بسر کرتے ہیں لیکن آخر میں ایک دوسرے سے جڑ جاتے ہیں۔ یہ پہلی بار فروری 2001 سے مئی 2006 تک خواتین ڈائجسٹ میں شائع ہوا اور بعد میں کتابی شکل میں بھی شائع ہوگیا۔
عمیرہ احمد اپنے ہر کتاب میں نئے مسائل اور موضوعات پر توجہ دیتی ہے۔ اس بار ، کچھ بنیادی مسائل اور معاملات ہے جو کہانی میں زیربحث لائے گئے ہیں۔ جس طرح عمیرہ احمد نے کہانی کے میں بہت سارے موضوعات کو اُجاگر کیا ہے وہ غیر معمولی ہے۔ حیرت انگیز اور منفرد لکھنے کے انداز کے ساتھ ساتھ حیرت انگیز پلاٹ اور کرداروں نے کہانی میں ایک جادوئی اثر پیدا کیا ہے۔
عمیرہ احمد اس دور کے سب سے زیادہ پڑھے جانے والے اور مشہور اردو افسانہ نگار اور اسکرین پلے مصنف ہیں۔ اس نے مرے کالج ، سیالکوٹ سے انگریزی ادب میں ماسٹرز مکمل کیا۔ بعد میں وہ آرمی پبلک کالج ، سیالکوٹ میں اے اور اے لیول کے طلباء کے لیے انگریزی زبان کی لیکچرر بن گئیں۔ تاہم ، اس نے کچھ سال پہلے نوکری چھوڑ دی تاکہ اپنی پوری توجہ لکھنے پر دے۔ اس نے اپنی تحریری زندگی کا آغاز 1998 میں کافی کم عمری میں کیا تھا۔ اس کی ابتدائی کہانیاں ماہانہ اردو ڈائجسٹ میں شائع ہوئیں اور بعد میں کتابوں کی شکل میں سامنے آئیں۔ اس نے کئی کتابیں لکھی ہیں ، جن میں مکمل ناول اور مختصر کہانیوں کی تالیفیں شامل ہیں۔ تاہم ، یہ اس کا ناول “پیرِ کامل” تھا جو اس کی پہچان بن گیا.

یہاں‌سے ڈاؤنلوڈ کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں