22

الحزب الاعظم عربی مع اردو ترجمہ از ملا علی القاری

الحزب الاعظم عربی مع اردو ترجمہ از ملا علی القاری

الحزب الاعظم قرآن اور سنت نبوی سے اخذ کردہ مسنون دعاؤں کا ایک خوبصورت، منظم اور جامع مجموعہ ہے۔ یہ کتاب جیسا کہ نام سے ظاہر ہے، قرآن و حدیث کی دعاؤں اور وظائف کا ایک انتہائی خوبصورت اور مفید کتاب ہے۔ اس میں مسلمانوں کی سب سے مشہور اور پسندیدہ دعائیں اور وظائف شامل ہیں، جو روزانہ 15 سے 30 منٹ کے آسان اوقات میں تقسیم ہوتے ہیں۔ یہ بے پناہ فائدے کی کتاب ہے اور ہر مسلمان اسے پڑھنے اور مطالعہ کرنے سے بہت فائدہ اٹھائے گا۔

ملا علی ابن سلطان محمد القاری، جو ملا علی القاری کے نام سے مشہور ہیں، علم حدیث مشہور ماہر، فقیہ، ماہر الہیات، مفسر، فقیہ، خطاط، ماہرِ حج و عمرہ، ماہر فلکیات، ماہرِ منطق اور مصنف تھے۔ وہ منح الروض الازھر فی شرح الفقہ الاکبر کی تفسیر کے لیے مشہور ہیں۔ ملا علی قاری ہرات، افغانستان میں پیدا ہوئے، جہاں انہوں نے ابتدائی اسلامی تعلیم حاصل کی۔ اس کے بعد وہ مکہ چلے گئے، جہاں انہوں نے شیخ احمد بن حجر الہیتمی المکی اور قطب الدین الحنفی سمیت متعدد علماء سے تعلیم حاصل کی۔ انہیں القاری، اس لئے کہا جاتا تھا کیونکہ وہ قرآن کی تلاوت کی سائنس میں مہارت رکھتے تھے۔

ملا علی القاری مکہ میں رہے جہاں انہوں نے 1014/1606 میں اپنے وفات تک درس دیا۔ ان کے لکھے ہوئے کاموں میں قادی ‘عیاد کے الشفاء’ پر دو جلدوں پر مشتمل تفسیر اور امام غزالی کی احیاء علم الدین (مذہبی علوم کا احیاء) کی شرح پر دو جلدوں پر مشتمل تفسیر، بعنوان ‘شرح عین العلم و زین الحلم شامل ہیں۔

ملا علی القاری کی کتاب “الحزب الاعظم” ہمارے قارئیں کے مطالعہ کے لئے اس پیج پر آنلائن پڑھنے کے لئے دستاب ہے. آپ اس کتاب کو بعد میں پڑھنے یا بار بار پڑھنے کے لئے پی ڈی ایف میں ڈاؤنلوڈ بھی کرسکتے ہیں. ڈاؤنلوڈ کرنے کے لئے ذیل میں‌موجود لنک سے استفادہ کریں. شکریہ

یہاں سے ڈاؤنلوڈ کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں