52

نیپال نگری سفرنامہ از مستنصر حسین تارڑ

اردو سفرنامہ “نیپال نگری” از مستنصر حسین تارڑ

“نیپال نگری” معروف پاکستانی مصنف اور ناول نگار مستنصر حسین تارڑ کا ایک مشہور اردو سفرنامہ ہے۔ یہ کتاب مصنف کے جنوبی ایشیائی ریاست نیپال کے سفر کے واقعات بیان کرتی ہے، جو اپنی بھرپور تاریخ اور ثقافتی ورثے کے لیے مشہور ہے۔
کتاب میں نیپال کو ایک ایسی جگہ کے طور پر دکھایا گیا ہے جہاں بدھ مت کو فروغ ملا تھا۔ تارڑ کی تحریر بدھ مت اور اس کے اصولوں کا گہرائی سے تجزیہ فراہم کرتی ہے، جو اس کتاب کو بدھ مت اور نیپالی معاشرے پر اس کے اثرات کو سمجھنے میں دلچسپی رکھنے والے قارئین کے لیے ایک اہم ذریعہ بناتی ہے۔ مصنف نے نیپال کے تاریخی اور ثقافتی خدوخال کو واضح طور پر پیش کیا ہے، اور اپنے قارئین کو اس ملک کی تہذیب و تمدن کے بارے میں جامع معلومات فراہم کرتا ہے۔
مصنف نے بے شمار ممالک کا سفر کیا ہے، اور اس نے اپنے تجربات کومختلف سفرناموں میں تحریر کیا ہے۔ “نیپال نگری” تارڑ کی مختلف ثقافتوں کی کھوج اور اپنے تجربات کو زبردست اور معلوماتی انداز میں بیان کرنے کی ان کی صلاحیت کا ثبوت ہے۔
مجموعی طور پر مستنصر حسین تارڑ کی “نیپال نگری” محض ایک سفر نامہ نہیں ہے۔ یہ نیپال کی بھرپور تاریخ، ثقافت اور مذہب کی ایک پرکشش تحقیق ہے، جسے مصنف نے کہانی سنانے کے انداز اور گہری مشاہداتی تفصیل کے ساتھ بیان کیا ہے۔ چاہے آپ سفر کے شوقین ہوں، تاریخ کے شوقین ہوں، یا بدھ مت میں دلچسپی رکھتے ہو، تو اس کتاب میں آپ کے لیے بہت کچھ موجود ہے۔

یہاں‌سے ڈاؤنلوڈ کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں