پاکستان کی سیاسی جماعتیں اور تحریکیں از حافظ تقی الدین 23

پاکستان کی سیاسی جماعتیں اور تحریکیں از حافظ تقی الدین

پاکستان کی سیاسی جماعتیں اور تحریکیں از حافظ تقی الدین

پاکستان کی سیاسی جماعتیں اور تحریکیں از حافظ تقی الدین، پاکستان کی مختلف سیاسی جماعتوں اور سیاسی تحریکوں کے بارے میں جامع معلومات فراہم کرتی ہے۔ یہ کتاب گوجرانوالہ کے ایک سیاسی کارکن نے لکھی ہے جس نے پاکستان کی مختلف جماعتوں اور تحریکوں میں حصہ لیا۔ یہ کتاب کسی سیاسی رہنما نے نہیں بلکہ ایک سیاسی کارکن نے لکھی ہے۔ اس لیے یہ پاکستان کی سیاسی تحریکوں کے بارے میں ایک اہم کتاب ہے۔

حافظ تقی الدین گوجرانوالہ کے رہنے والے ہیں۔ انہوں نے اپنی سیاسی زندگی کا آغاز جمعیۃ علماء ہند کے سیاسی کارکن کے طور پر کیا۔ اس کے بعد وہ احرار اور نیشنل عوامی پارٹی میں بھی رہے۔

کتاب دو حصوں پر مشتمل ہے۔ پہلے حصے میں وہ متحدہ ہندوستان کی سیاسی جماعتوں اور 1947 تک کی تحریکوں پر گفتگو کرتے ہیں، جب کہ دوسرے حصے میں وہ 1947 سے لے کر آج تک کی جماعتوں اور تحریکوں پر تاریخی روشنی ڈالتے ہیں۔ حافظ تقی الدین نے اپنے دور کی اہم سیاسی جماعتوں کی تاریخ کو آئندہ نسلوں کے لیے محفوظ کر رکھا ہے۔ اس کتاب کو پڑھنے کے بعد آپ کو ان تاریخی صفحات کی اہمیت کا اندازہ ہو جائے گا۔

اردو کتاب “پاکستان کی سیاسی جماعتیں اور طاہرین” اب پاکستان ورچوئل لائبریری میں ہمارے صارفین کے مطالعہ کے لیے ایک اعلیٰ معیار کی پی ڈی ایف دستاویز میں دستیاب ہے۔ آن لائن پڑھنے یا مکمل کتاب کو پی ڈی ایف فارمیٹ میں ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے درج ذیل لنکس کو دیکھیں اور اپنے کمپیوٹر اور اسمارٹ فون پر آف لائن پڑھنے سے لطف اندوز ہوں۔

یہاں‌سے ڈاؤنلوڈ کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں