مُصحف ناول از نمرہ احمد 691

مُصحف ناول از نمرہ احمد

مصحف از نمرہ احمد انتہائی غیر معمولی ، دانشورانہ اور تخلیقی طور پر لکھی گئی معاشرتی اور رومانوی کہانی ہے۔

ناول “مصحف” جیسا کہ نام سے ظاہر ہے کہ یہ مذہبی مواد سے متعلق کہانی ہے۔ ایک بے سہارا یتیم بچی کی کہانی جو قرآن پاک کے حقیقی معنی کو دریافت کرتی ہے جو اسے اس کی دکھی زندگی کی بدحالیوں سے نمٹنے میں مدد کرتا ہے۔
مصحف ایک ایسی لڑکی کی کہانی ہے جو اپنی زندگی سے بہت مایوس تھی کیونکہ وہ یتیم تھی اور بہت سے ایسے تھے جنہوں نے اس کا اور اس کی ماں کا حق چھین لیا۔ پھر ایک دن اس کی ملاقات ایک خاتون سے ہوئی جس نے اسے قرآن کی طاقت سے متعارف کرایا اور پھر اسے لگا کہ اس کی زندگی بدل گئی ہے۔ وہ قرآن کو اپنی زندگی کا ایک اہم حصہ سمجھتی ہے اور اسے احساس ہوتا ہے کہ یہ اس کی زندگی کا بہترین حصہ ہے۔ یہ ایک زبردست سماجی رومانوی ناول ہے۔ مصحف ہم سب کی کہانی ہے۔
مصحف ، دراصل “مصحب” کے ساتھ جڑنے والی دو لڑکیوں کی کہانی ہے۔ یہ سنگِ مرمر کے چمکتے برآمدوں اور اونچے ستونوں والی مسجد کی کہانی ہے۔ یہ امانت اور رحم کے حق ادا کرنے والوں کی کہانی ہے۔ یہ صبر کرنے اور شکوہ نہ کرنے والوں کی کہانی ہے۔ یہ قسم پوری کرنے والوں کی کہانی ہے۔ اور یہ کہانی ہے خیانت کرنے والوں کی۔۔۔۔۔۔ علم پر غرور کرنے والوں اور تقویٰ پہ ناز کرنے والوں کی ۔ یہ محمل اور فرشتے کی کہانی ہے۔ ناول کی کہانی سسپنس ، جوش ، محبت ، اعتماد ، خیانت ، بحران اور زندگی کے سفاکانہ حقائق سےبھر پور ہے، اس لئے یہ ناول قاری کے دل میں ایک مستقل جگہ چھوڑ دیتا ہے۔
نمرہ احمد پاکستان کی بہترین ، متاثر کن اور سوچنے والی ادیبہ ہیں۔ نمرہ احمد نے اس کہانی میں جس طرح اپنی تخلیقی صلاحیتوں کا مظاہرہ کیا ہے وہ حیرت انگیز ہے۔ صورتحال سے متعلق مناسب اور کامل قُرآنی آیات کےحوالاجات غور کرنے کے قابل ہے ۔ نمرہ احمد نے زندگی کے اتار چڑھاؤ اور محمل کی زندگی کے واقعات کے ساتھ قرآن کی آیات کو شاندار طریقے سے منسلک کیا۔ ایک اور اہم سبق جو اس نے دیا وہ یہ ہے کہ ہمیں صرف اللہ پر بھروسہ کرنا چاہیے اور کسی پر نہیں۔ بے شک رہنمائی ان کے لیے ہے جو اس کی تلاش میں ہیں۔

یہاں سے ڈاؤنلوڈ کریں

مُصحف ناول از نمرہ احمد” ایک تبصرہ

  1. مصھف ایک بہترین ناول ہے – جو بندے کو اللہ کیطرف راغب کرتی ہے قرآن سے اپنے مسائل حل کرنے کا درس دیتی ہے – ایک بہترین شہ کار جو برسو یاد رہے

اپنا تبصرہ بھیجیں