علی پور کا ایلی مکمل ناول از ممتاز مفتی 52

علی پور کا ایلی مکمل ناول از ممتاز مفتی

علی پور کا ایلی مکمل ناول از ممتاز مفتی

ممتاز مفتی کا لکھا ہوا ناول علی پور کا ایلی۔ ممتاز مفتی کا “علی پور کا ایلی” ایک لازوال نیم سوانحی ناول ہے جو اپنے مرکزی کردار کی ابتدائی زندگی کی آزمائشوں اور مصیبتوں کو بیان کرتا ہے۔ 1961 میں شائع ہونے والے اس ادبی جواہر نے جلد ہی قارئین اور نقادوں کے دلوں کو یکساں طور پر اپنی گرفت میں لے لیا، حالانکہ اسے آدم جی ادبی ایوارڈ نہیں ملا تھا۔ اس کے باوجود، اس ناول کی پائیدار دلکشی اور اس کے بیانیے کی گہرائی نے ممتاز مفتی کی شہرت کو ایک زبردست ادبی قوت کے طور پر مستحکم کیا۔

یہ ناول ایک نوجوان کے سفر کی ایک پُرجوش تحقیق ہے، جو 1947 کے ہنگامہ خیز سال کے دوران بچپن سے لے کر مصنف کی اپنی زندگی کے تجربات کی عکاسی کرتا ہے۔ حقیقی زندگی کے واقعات سے کشید کرتے ہوئے، مفتی نے ایک زبردست داستان بیان کی ہے جو صداقت کے ساتھ گونجتی ہے۔ “علی پور کا ایلی” ایک دل کو چھونے والی کہانی ہے جو قارئین کو اس کے مرکزی کردار کے جوتے میں قدم رکھنے کی دعوت دیتی ہے، اونچائیوں اور پستیوں، خوشیوں اور غموں کا تجربہ کرتے ہوئے جو اس کے ابتدائی سالوں کی تعریف کرتے تھے۔

یہ زبردست کہانی یہیں ختم نہیں ہوتی بلکہ یہ “الکھ نگری” میں جاری ہے جو اس سحر انگیز ادبی سفر کا دوسرا حصہ ہے۔ ممتاز مفتی کا یہ اعتراف کہ کہانی کا زیادہ تر حصہ حقیقت پر مبنی ہے، بیانیے میں گہرائی بڑھاتا ہے، جس سے “علی پور کا ایلی” ان لوگوں کے لیے پڑھنا ضروری ہے جو ایسی کہانیاں پسند کرتے ہیں جو حقیقی زندگی کا آئینہ دار ہوتی ہیں۔

اردو ناول “علی پور کا ایلی” اب پاکستان ورچوئل لائبریری میں ہمارے صارفین کے مطالعہ کے لیے ایک اعلیٰ معیار کی پی ڈی ایف دستاویز میں دستیاب ہے۔ آن لائن پڑھئے یا اپنے کمپیوٹر اور اسمارٹ فون پر آف لائن پڑھنے سے لطف اندوز ہونے کے لیے مکمل ناول کو PDF فارمیٹ میں ڈاؤن لوڈ کریں۔

یہاں سے ڈاؤنلوڈ کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں