دھویں کی دیوار ناول از طارق اسماعیل ساگر 41

دھویں کی دیوار ناول از طارق اسماعیل ساگر

دھویں کی دیوار ناول از طارق اسماعیل ساگر

دھویں کی دیوار معروف مصنف جناب طارق اسماعیل کا انتہائی خوبصورت ، سماجی اصلاحی، رومانوی اور جرم و سزا پر مبنی ناول ہے۔ ایک ایسا ناول ہے جو زندگی کی وسیع و عریض ٹیپسٹری میں، جہاں خوشی اور غم کے دھاگے ایک دوسرے سے جڑے ہوئے ہیں، انسانی وجود کی پیچیدہ تہوں کو تلاش کرتا ہے۔ “دھویں کی دیوار” ایک شاندار ادبی شاہکار ہے جو دھوکہ دہی میں ڈوبی ہوئی دنیا کے درمیان سماجی اصلاح، اور انصاف کے حصول کے دائروں کو گھیرے ہوئے ہے۔ اس کے صفحات کے اندر، قارئین کو ایک مسحور کن منظر نامے میں لے جایا جاتا ہے، جہاں مرکزی کردار دھوئیں کے پردے کے نیچے چھپے ہوئے تلخ سچائیوں کا سامنا کرنے پر مجبور ہوتے ہیں۔

یہ ناول اللہ کی تخلیق کردہ خوبصورت دنیا کے چند مکروہ انسانوں کی کہانی ہے۔ زندگی کے کڑوے کسیلے سچ سے فرار کے لئے لوگ اپنے اور تلخ حقائق کے درمیان دھویں کی چادر تان دیتے ہیں، مگر جب یہ چادر ہٹ جاتا ہے تو بعد کا منظر بڑا جان لیوا ہوتا ہے۔

اپنی مرضی کی سچائیاں ڈھونڈنے والے مہم جوؤں کو اکثر ناکامیوں کا منہ دیکھنا پڑتا ہے کہ زندگی کے گورکھ دھندے کو جتنا سلجھانے کی کوشش کی جائے اتنا ہی الجھتا چلا جاتا ہے۔ سو، اے مہربان لوگو! کیا یہ بہتر نہیں کہ اسے جوں کا توں رہنے دیا جائے۔

ناول “دھویں کی دیوار” پاکستان ورچوئل لائبریری کے قارئین کے مطالعہ کے لئے آنلائن دستیاب ہے. ڈاؤنلوڈ کرنے کے لئے ذیل میں‌موجود ڈاؤنلوڈ لنک پر کلک کریں. شکریہ

یہاں‌سے ڈاؤنلوڈ کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں