تنہائی کے سو سال ناول از ڈاکٹر نعیم کلاسرا 124

تنہائی کے سو سال ناول از ڈاکٹر نعیم کلاسرا

تنہائی کے سو سال ناول، مترجم ڈاکٹر نعیم کلاسرا، دنیا کے سب سے مشہور ناول “One Hundred Years of Solitude” کا اردو ترجمہ ہے جسے اصل میں ہسپانوی زبان میں گیبریل گارسیا مارکیز نے لکھا تھا۔

گیبریل گارسیا مارکیز 6 مارچ 1927 کو کولمبیا میں پیدا ہوئے۔ وہ لاطینی امریکی ناول نگار، صحافی اور مصنف تھے۔ گیبریل مارکیز کا شمار ہسپانوی زبان کے بہترین ادیبوں میں ہوتا تھا اور ان کا ناول ‘One Hundred Years of Solitude’ دنیا بھر میں مشہور ہے۔ 1967 میں شائع ہونے والے اس ناول کی تین کروڑ جلدیں فروخت ہو چکی ہیں۔ مارکیز کو اس ناول کے لئے 1982 میں ادب کا نوبل انعام دیا گیا۔

“تنہائی کے سو سال” ایک مہاکاوی کہانی ہے جو ایک صدی پر محیط ہے، یہ ناول ایک الگ تھلگ قصبے مکونڈو اور اس کی بنیاد رکھنے والے غیر معمولی بوینڈیا خاندان کی تاریخ سے پردہ اٹھاتا ہے۔ جادوئی حقیقت پسندی کے اس شاہکار میں، ڈاکٹر کالاسرا نے ایک مسحور کن داستان بیان کی ہے جو انسانی وجود، تنہائی، تقدیر اور زندگی کی چکراتی نوعیت کی پیچیدگیوں کی کھوج کرتی ہے۔

تنہائی کے سو سال ایک ناقابل فراموش ادبی شاہکار ہے جو لاطینی امریکی ثقافت کی فراوانی، انسانی فطرت کی پیچیدگیوں اور جادوئی حقیقت پسندی کی کشش کو یکجا کرتا ہے۔ ڈاکٹر کالاسرا کی کہانی سنانے کی صلاحیت اور انسانی جبلت کی گہری سمجھ اس کتاب کو تنہائی، تقدیر اور زندگی اور موت کے ابدی چکر کی گہرائی میں جستجو کرتی ہے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں