کالا یرقان از ڈاکٹر صدیق ہاشمی 59

کالا یرقان از ڈاکٹر صدیق ہاشمی

کتاب: کالا یرقان
مصنفین: ڈاکٹر صدیق ہاشمی اور شیخ محمد اشفاق

کتاب ” کالا یرقان ” ڈاکٹر صدیق ہاشمی اور شیخ محمد اشفاق کی مشترکہ کاوش ہے ۔ انسانی فعلیات کی گہرائیوں اور جگر سے متعلق بیماریوں کی پیچیدگیوں کے بارے میں” کالا یارکن “(سیاہ پیلیا) معروف ڈاکٹر صدیق ہاشمی اور شیخ محمد اشفاق کی لکھی ہوئی ایک اہم کتاب ہے ۔ یہ کتاب ہیپاٹائٹس اور سیاہ پیلیا جیسے موضی امراض کا ایک بے مثال جائزہ فراہم کرتی ہے ، جس میں اقسام A سے E کی باریکیوں پر روشنی ڈالی گئی ہے اور یہاں تک کہ اکثر نظر انداز کیے جانے والے “پوسٹ ہیپاٹک پیلیا” پر بھی سیر حاصل بحث کی گئی ہے ۔ کالا یرقان اس کے نام کی طرح ہی ایک خوفناک بیماری ہے ، جو انسانی صحت کے لیے ایک سنگین خطرہ ہے ، جس کی وجہ سے یہ جامع گائیڈ اس بیماری کو سمجھنے کے لیے مزید اہمیت کا حامل ہے ۔
یہ کتاب صحت کالے یرقان جیسے موزی مرض کی وجوہات ، علامات اور علاج کو اس مہارت کے ساتھ بیان کرتی ہے جس کی طبی پیشہ ور افراد اور عام لوگ دونوں تعریف کریں گے ۔ جگر ، گال بلیڈر اور تلی کی پیچیدگیوں پر توجہ مرکوز کرتے ہوئے ، یہ تفصیلی اور روشن خیال متن ان اہم اعضاء اور ان پر پڑنے والی بیماریوں کے درمیان ارتباط کا جائزہ لیتا ہے ۔
“کالا یارکن” محض ایک نصابی کتاب سے زیادہ ہے-یہ علم کی روشنی ہے ، جو طبی اصطلاحات اور قابل رسائی معلومات کے درمیان فرق کو ختم کرتی ہے ۔ اس کے صفحات اہم علم سے بھرے ہوئے ہیں جو قارئین کو صحت کے ان مسائل کو بہتر طور پر سمجھنے کے لیے وسیع معلومات فراہم کرتی ہے، اور اس مرضی کی روک تھام یا جلد پتہ لگانے کے لیے بھی یہ کتاب نہایت کارآمد ثابت ہوسکتی ہے ۔ ڈاکٹر صدیق ہاشمی اور شیخ محمد اشفاق کا علمی نقطہ نظر ان بیماریوں کے انسانی تجربے کی تفہیم کے ساتھ سائنسی تحقیق کا امتزاج پیش کرتا ہے ۔ چاہے آپ ایک تجربہ کار معالج ہوں ، طب کے طالب علم ہوں ، یا کوئی تشخیص کرنے والا ہو ، “کالا یرقان” ضرور پڑھنا چاہیے ، جو ان بیماریوں اور انسانی صحت پر ان کے اثرات کی بہتر تفہیم پیش کرتا ہے ۔ ”

یہاں‌سے حاصل کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں