فیبریکیشن از اظہر محمود اعوان 79

فیبریکیشن از اظہر محمود اعوان

اردو کتاب فیبریکیشن مصنف اظہر محمود اعوان۔

فیبریکیشن بہت سے صنعتی اداروں کے لیے ایک لازمی پہلو ہے، اور مکینیکل اہلکاروں کی ایک بڑی تعداد اس شعبے سے وابستہ ہے۔ تاہم، یہ دیکھا گیا ہے کہ کتابی شکل میں اردو زبان میں فیبریکیشن سے متعلق تحریری مواد بہت کم ہے۔ یہ اُن کم پڑھے لکھے اور اردو بولنے والے ہنرمندوں کے لیے ایک اہم چیلنج ہے جو فیبریکیشن کے شعبے سے وابستہ ہیں اور اس سے اپنا روزگار کماتے ہیں۔

اس چیلنج سے نمٹنے کے لئے اظہر محمود اعوان نے اردو میں فیبریکیشن کے موضوع پر ایک جامع کتاب لکھی ہے۔ یہ کتاب اس شعبے سے وابستہ افراد کے لیے ایک انتہائی ضروری اور مددگار رہنما خطوط فراہم کرتی ہے، چاہے ان کا تعلیمی پس منظر کچھ بھی ہو۔

کتاب کا آغاز فیبریکیشن شعبے کے جائزہ سے ہوتا ہے، جو اس بات کا خاکہ پیش کرتا ہے کہ اس شعبے میں لوگوں کی ایک قابل ذکر تعداد یا تو غیر تعلیم یافتہ ہے یا انہوں نے کبھی تکنیکی اداروں سے کوئی خاص تعلیم حاصل نہیں کی۔ تاہم، اپنی لگن، کام، جذبہ، اور محنت کے ذریعے، ان میں سے بہت سے افراد نے ہلپر سے فٹر اور آخر کار فیبریکیٹر تک ترقی کی ہے۔

اس کے بعد کتاب فیبریکیشن کے بنیادی تصورات پر بحث کرتی ہے، بشمول پیمائش، مثلثیات، اور پروٹریکٹر کا استعمال. یہ تین چیزیں فیبریکیشن کی بنیاد ہیں، اور کتاب ان کو آسان الفاظ میں بیان کرتی ہے تاکہ انہیں سمجھنے میں آسانی ہو۔ یہ خاص طور پر ان لوگوں کے لیے مددگار ہے جنہوں نے ابھی تک رسمی تکنیکی تعلیم حاصل نہیں کی ہے۔

بنیادی باتوں کے علاوہ، کتاب میں مزید جدید موضوعات کا احاطہ کیا گیا ہے، جیسے کہ ڈرائنگ اور آئسومیٹرک ڈرائنگ، جو عام طور پر پائپنگ میں استعمال ہوتی ہیں۔ کتاب بتاتی ہے کہ کس طرح پہلے اور تیسرے زاویہ کے تخمینے کے درمیان فرق کیا جائے اور isometric ڈرائنگ کو تصور کیا جائے۔

اس کتاب میں سطح کے رقبہ، حجم اور وزن کے تعین پر بھی بات کی گئی ہے، جو کہ فیبریکیشن کے ضروری پہلو ہیں۔ ان تصورات کی وضاحت اس انداز میں کی گئی ہے کہ اسے سمجھنا اور روزمرہ کی زندگی میں لاگو کرنا نہایت آسان ہے۔

مجموعی طور پر، یہ کتاب فیبریکیشن کے شعبے سے وابستہ ہر فرد کے لیے ایک قیمتی ذریعہ ہے، خواہ وہ اعلیٰ تعلیم یافتہ ہو یا کم تعلیم یافتہ۔ یہ فیبریکیشن کی بنیادی باتوں کی ایک جامع تفہیم فراہم کرتا ہے اور مزید جدید موضوعات کا احاطہ کرتا ہے۔

اظہر محمود اعوان کو اس شعبے سے متعلق معلومات کا خزانہ فراہم کرکے اردو بولنے والے طبقے کی خدمت کرنے پر خراج تحسین پیش کیا جانا چاہیے۔ یہ کتاب اس بات کی ایک بہترین مثال ہے کہ کس طرح تکنیکی علم کو ہر کسی کے لیے بانٹنا اور قابل رسائی بنایا جا سکتا ہے، خواہ اس کا تعلیمی پس منظر کچھ بھی ہو۔

اردو کتاب “Fabrication” اب پاکستان کی ورچوئل لائبریری میں ہمارے زائرین کے مطالعہ کے لیے ایک اعلیٰ معیار کی پی ڈی ایف دستاویز کے طور پر دستیاب ہے۔ آن لائن پڑھنے یا مکمل کتاب کو پی ڈی ایف فارمیٹ میں ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے درج ذیل لنکس کو دیکھیں اور اپنے کمپیوٹر اور اسمارٹ فون پر آف لائن پڑھنے سے لطف اندوز ہوں۔



ڈاونلوڈ کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں