جنگِ مقدّس ناول از قمر اجنالوی 418

جنگِ مقدّس ناول از قمر اجنالوی

جنگِ مقدّس تاریخی ناول از قمر اجنالوی

جنگ مقدّس قمر اجنالوی کا لکھا ہوا ایک شاہکار تاریخی ناول ہے۔ یہ ناول اردو زبان میں تیسری صلیبی جنگ کی تاریخی کہانی پر مشتمل ہے۔یہ مسلمانوں اور یہودیوں کے درمیان لڑی جانے والی صلیبی جنگوں کی تاریخ پر ایک جامع کتاب ہے۔
ہمارے ہاں ایک زمانے میں تاریخی ناولوں کی بہت مانگ تھی جسے لوگ بالخصوص نوجوان بڑی دلچسپی سے پڑھتے تھے۔ تاہم اب نوجوان نسل ان میں کم دلچسپی لے رہی ہے۔ اگرچہ اس عدم دلچسپی کی ایک وجہ مطالعہ سے عمومی دوری ہے لیکن تاریخی ناولوں کی اہمیت اس تصور کی وجہ سے کم ہو گئی ہے کہ ان میں تاریخ کے علاوہ ہر چیز موجود ہے۔ کہانی کو دلچسپ بنانے کے لیے حقائق کو توڑ مروڑ کر پیش کیا جاتا ہے۔
تاہم القدس یروشلم کی خاطر لڑی جانے والی “تیسری صلیبی جنگ” کے پس منظر میں لکھے گئے اس ناول میں مصنف نے پلاٹ اور اظہار کے سحر کو برقرار رکھتے ہوئے تاریخی حقائق اور اس کے کرداروں کو تحقیق اور درستگی کے ساتھ پیش کیا ہے۔ کہانی سلطان صلاح الدین ایوبی کے بھائی ملک العادل اور عیسائی رہنما رچرڈ کی بہن شہزادی جین کے درمیان رومانس کے گرد گھومتی ہے۔

قمر اجنالوی کو اپنے فن میں بھرپور مہارت حاصل ہے۔ وہ لفظوں اور جذبات سے کھیلنا جانتا ہے اور موضوع پر مضبوط گرفت بھی قاری کی توجہ ہٹنے نہیں دیتا۔

اردو کا تاریخی ناول “جنگِ مقدّس” اب ہمارے صارفین کے مطالعہ کے لیے پاکستان کی ورچوئل لائبریری میں ایک اعلیٰ معیار کی پی ڈی ایف دستاویز میں دستیاب ہے۔ آن لائن پڑھنے یا مکمل ناول کو پی ڈی ایف فارمیٹ میں ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے درج ذیل لنکس دیکھیں.

Jung e Muqaddas historical novel by Qamar Ajnalvi in Pdf Read online form free.