الرحیق المختوم اردو از صفی الرحمن مبارک پوری 33

الرحیق المختوم اردو از صفی الرحمن مبارک پوری

الرحیق المختوم اردو از صفی الرحمن مبارک پوری
‘الرحیق المختم’ سیرت النبی صلی اللہ علیہ وسلم پر ایک قابل ذکر تحقیقی تصنیف ہے جسے شیخ صفی الرحمن مبارکپوری نے لکھا ہے۔ اس ناقابل یقین کتاب نے 1979 میں رابطہ اسلامی مکہ کی طرف سے منعقدہ مُقابلہ سیرت النبی صلی اللہ علیہ وسلم، میں پہلا انعام حاصل کیا.

کتاب کا مصنف “مولانا صفی الرحمن مبارکپوری” 6 جون 1943ء کو اتر پردیش کے ضلع اعظم گڑھ میں مبارکپور سے ایک میل کے فاصلے پر واقع گاؤں حسین آباد میں پیدا ہوئے۔ آپ نے اپنی ابتدائی تعلیم اپنے دادا اورچچا سے حاصل کی۔ ابتدا میں مدرسہ “دار التعلیم” سے عربی اور فارسی زبانوں کی تعلیم حاصل کی۔ اس کے بعد 1954ء میں مدرسہ احیاء العلوم مبارکپور میں داخلہ لیا۔ اور وہاں سے دینی تعلیم مکمل کی. اللہ تعالیٰ نے مرحوم کو عربی اور اردو، دونوں زبانوں میں انشاء و تحریرکاعمدہ ذوق اورسلیقہ عطاکر رکھا تھا۔ آپ نے اردو و عربی میں کئی کتابیں لکھیں۔
آپ کی شہرہٴ آفاق تصنیف “الرحیق المختوم” سیرتِ مصطفیٰ صلی اللہ علیہ وسلم پر مستند ترین دستاویز مانی جاتی ہے یہ کتاب اُنہوں نے اصلاً عربی میں لکھی اوربعد میں اس کو اردو کے حسین قالب میں بھی خودہی ڈھالا۔

جیسے ہی آپ صفحات پلٹیں گے، آپ کو پیغمبر کی زندگی، ان کے کردار، اور قدرت کی طرف اُن کو عطا کردہ حکمت کا ایک عمیق بیان ملے گا۔ باریک بینی سے تحقیق اور ایک زبردست بیانیہ کے ساتھ، یہ کتاب نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی عظیم زندگی، قابل احترام تعلیمات اور مثالی شخصیت کی گہری جھلک پیش کرتی ہے۔

کتاب الرحیق المختوم نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی زندگی کے بارے میں ایک گہرا تفہیم فراہم کرتی ہے، جو اسے ان لوگوں کے لیے پڑھنا ضروری بناتی ہے جو حضور صلی اللہ علیہ وسلم کی شاندار میراث کے بارے میں الہام اور بصیرت حاصل کرنے کے خواہاں ہیں۔ یہ کتاب ایک رہنمائی کی روشنی کے طور پر کام کرتی ہے، جو پیغمبر محمد صلی اللہ علیہ وسلم کے تعلیمات سے دلوں کو منور کرتی ہے. امید ہے کہ اس کے مطالعہ سے دلوں میں اسوۂ رسول ﷺ کو عملاًاپنانے کا جذبہ پیدا ہوگا۔

کتاب ہمارے قارئین کے لئے آنلائن پڑھنے اور مفت ڈاؤنلوڈ کرنے کے لئے دستیاب ہے. ڈاؤنلوڈ کرنے کے لئے ذیل میں‌موجود لنک سے استفادہ کریں. شکریہ!

یہاں‌سے ڈاؤنلوڈ کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں