آخری چٹان ناول مکمل از نسیم حجازی 393

آخری چٹان ناول مکمل از نسیم حجازی

آخری چٹان ایک شاہکار تاریخی ناول از نسیم حجازی

آخری چٹان ایک افسانوی تاریخی ناول ہے جو منگولوں کے خلاف عباسی خلافت کے زوال کو بیان کرتا ہے ۔ یہ سلطان جلال الدین خوارزم شاہ کی مسلمانوں کو متحد کرنے اور منگولوں کے خلاف لڑنے کی جدوجہد کو بیان کرتا ہے۔ آخری چٹان ایک مسلمان سپاہی کے بارے میں ہے جو چنگیز خان کی ظلم و بربریت کے خلاف مسلمانوں کو ایک بینر تلے متحد کرنے کی کوشش کرتا ہے۔
اس کتاب کا عنوان خوارزمی سلطنت اور اس کے سلطان جلال الدین خوارزم شاہ کی طرف اشارہ کرتا ہے، جو ایک ایسے وقت میں منگولوں کے سامنے ایک چٹان کے طرح ڈٹ کر کھڑے ہوئے جب باقی سارے مسلمان ریاستیں منگولوں کے یلغار میں خس و خاشاک کی طرح بہہ گئے تھے۔ سلطان جلال الدین خوارزم شاہ، چنگیز خان کے حملہ آور منگول لشکر کے خلاف مزاحمت کے آخری گڑھ کے طور پر کھڑا تھا۔
آخری چٹان چنگیز خان کے خلاف عباسیوں کے شکست اور خوارزم کے شہزادے جلال الدین کی منگولوں کے خلاف کوششوں کے بارے میں تاریخی واقعات بتاتا ہے۔ یہ طاہر بن یوسف کی کہانی ہے جو عباسی خلافت کو چنگیز خان کی فوج کا مقابلہ کرنے کے لئے خوارزم کے ساتھ کھڑے ہونے پر راضی کرنے کی کوشش کر رہا ہے۔ طاہر بن یوسف بغدادکے لوگوں کو چنگیز خان اور منگول قبائل کی طرف سے آنے والی آفت کے بارے میں خبردار کرنے کے لیے جدوجہد کر رہا ہے۔ یہ تفصیل سے بیان کرتا ہے کہ کس طرح مسلم سلطنت اپنی بنیادی باتوں کو بھول گئی اور سب کچھ کھو بیٹھی۔ ۔ اس سے پتہ چلتا ہے کہ اگر کوئی قوم خود غرض اور بدعنوان ہو جائے تو وہ کیسے ذلت کی پستیوں میں گر سکتی ہے۔
نسیم حجازی پاکستان میں اردو تاریخی افسانہ نگاری کے صف اول کے مصنف تھے۔ میں ان کا شکریہ ادا کرنا چاہوں گا کہ انہوں نے تاریخ کی اتنے خوبصورت انداز میں نمائندگی کی۔ مجھے اس کے لکھنے کا انداز بہت پسند آیا۔ نسیم حجازی اعلیٰ اخلاق کے ساتھ سیدھے سادھے ہیروز پیدا کرنے میں ماہر تھے۔ یہ کتاب طاہر بن یوسف جیسا ایماندار اور اچھا انسان بننے کے لیے بہت حوصلہ افزا اور علم سے بھرپور ہے۔ اس میں بتایا گیا ہے کہ شاندار سیاسی علم کیسے ہوتا ہے اور عالمی سطح کی سیاست کیسے ہوتی ہے؟ سلطنت کیسے گرتی ہے اور یسے عروج پر پہنچتی ہے۔
آخری چٹان ان کے بہترین کاموں میں سے ایک ہے۔ ایک شاہکار کلاسیکی ناول جو اردو بولنے والے تمام لوگوں کو پڑھنا چاہیے۔ میں تمام نوجوان لڑکوں کو اس کے پڑھنے کی سفارش کروں گا۔
اُردو تایخی ناول “آخری چٹان” پاکستان ورچوئل لائبریری کے قارئین کے مطالعہ کے لئے آنلائن پیش کی جا رہی ہے۔ ناول آنلائن پڑھنے اور مفت ڈاؤنوڈ کرنے کے لئے دستیاب ہے۔

یہاں سے ڈاؤنلوڈ کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں