کالاش، وادی کافرستان کا ایک ڈرامائی سفر از مستنصرحسین تارڑ 85

کالاش، وادی کافرستان کا ایک ڈرامائی سفر از مستنصرحسین تارڑ

“کالاش”، وادی کافرستان کا ایک ڈرامائی سفر، ایک اردو سفرنامہ ہے جسے مستنصر حسین تارڑ نے لکھا ہے، جو ایک معروف پاکستانی مصنف،سیاح، اداکار، اور ڈرامہ نگار ہے۔ کتاب میں مصنف نے کافرستان کی وادی تک کے سفر کو بیان کیا ہے.کافرستان جسے اب کالاش ویلی کے نام سے جانا جاتا ہے ایک دور افتادہ وادی ہے جو پاکستان کے صوبہ خیبر پختونخواہ کے علاقے چترال میں ہندوکش پہاڑی سلسلے میں واقع ہے۔
یہ کتاب تارڑ کی اس علاقے، اس کے لوگوں، ان کے رسوم و رواج اور ان کے طرز زندگی کی بارے میں ایک دلچسپ تحریر ہے۔ کالاش لوگ اپنی منفرد ثقافت کے لیے جانے جاتے ہیں جو کہ پاکستان کے باقی حصوں سے الگ ہے۔ اپنی کتاب میں مصنف نے کالاش کے لوگوں کی رنگین اور متحرک روایات، عقائد اور طریقوں کو پیش کیا ہے۔
پوری کتاب میں تارڑ نے وادی کالاش تک پہنچنے کے لیے دشوار گزار علاقوں کا احاطہ کیا ہے، جسے عبور کرنا پڑا۔ راستہ دشوار گزار اور خطرات سے بھرا ہوا تھا، لیکن تارڑ کا عزم اور جستجو کے جذبے نے اسے آگے بڑھایا۔ وہ ان چیلنجوں کے بارے میں بات کرتا ہے جن کا سامنا اسے وادی میں اپنے راستے میں کرنا پڑا، جس میں فلک بوس پہاڑوں سے گزرنے سے لے کر مقامی لوگوں کے ساتھ زبان کی رکاوٹوں پر قابو پانے تک کے مسائل شامل ہیں۔
“کالاش” ایک مہم جوئی کی ڈرامائی کہانی ہے اور کالاش وادی کے لوگوں اور اُن کی ثقافت کے لیے ایک محبت بھرا پیغام ہے۔ یہ کتاب مصنف کی علاقے کے لوگوں کے لیے گہری تعریف اور احترام کا منہ بولتا ثبوت ہے۔ تارڑ کا تحریری انداز دلکش ہے، اور کتاب سفر، تلاش و جستجو اور ثقافتی مطالعہ میں دلچسپی رکھنے والے ہر شخص کے لیے سود مند ہے۔

خلاصہ یہ کہ مستنصر حسین تارڑ کی “کالاش” ایک ایسی تحریر ہے جو مصنف کے وادی کافرستان تک کے سفر کی ڈرامائی انداز میں بیان کرتی ہے، جسے اب کالاش ویلی کے نام سے جانا جاتا ہے۔ یہ خطہ کے لوگوں، رسوم و رواج اور طرز زندگی کو تلاش کرتا ہے، جسے تارڑ کے دلکش تحریری انداز کے ذریعے پیش کیا گیا ہے۔ یہ کتاب ایڈونچر، سفر اور ثقافتی علوم میں دلچسپی رکھنے والوں کے لیے بہترین ہے۔

یہاں‌سے ڈاؤنلوڈ کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں